ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

لیست لوازم پلاستیکی عروس

لیست لوازم پلاستیکی عروس

لوازم پلاستیکی عروس شامل چندین سرویس پلاستیکی می باشد که در بخش های مختلف منزل مورد استفاده قرار می گیرند. لوازم پلاستیکی از جمله بخش های بسیار مهم جهیزیه عروس است که بخش قابل توجهی از هزینه خرید جهیزیه به آن اختصاص داده می شود.

فهرست لوازم پلاستیکی عروس

از لوازم پلاستیکی برای نظم دهی و طبقه بندی وسایل آشپزخانه، بسته بندی مواد غذایی و خوراکی، نظافت خانه و تمیز کردن سرویس بهداشتی و غیره استفاده می شود.

لوازم پلاستیکی عروس مخصوص فریزر

برای داشتن یخچال فریزر منظم بهتر است از کاسه های سر دار پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی در آن استفاده کرد. لوازم پلاستیکی عروس مخصوص استفاده در فریزر را باید براساس ابعاد طبقات فریزر و میزان گنجایش آن ها خریداری کرد. با استفاده از این لوازم به راحتی می توان مواد غذایی مورد نیاز را در فریزر پیدا کرد. همچنین مواد با کمترین میزان یخ زدگی مواجه خواهند شد. با توجه به متنوع بودن این ظروف از لحاظ رنگ، طرح و سایز می توان مناسب ترین مدل را برای جهیزیه عروس خریداری کرد.

لوازم پلاستیکی عروس مخصوص نظافت

لوازم پلاستیکی عروس

لیست لوازم پلاستیکی عروس که برای نظافت بخش های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، راه پله و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، متنوع می باشد. خرید این نوع لوازم پلاستیکی برای جهیزیه، به دلیل کاربرد های بسیار از اهمیت زیادی برخوردار است. انواع فرچه توالت، حمام و ظرفشویی، جارو، خاک انداز، رخت آویز و سطل حمام و دستشویی از جمله این لوازم می باشند. لازم به ذکر است که این نوع لوازم را باید از جنس باکیفیت و مقاوم خریداری کرد تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند.

لوازم پلاستیکی عروس مناسب استفاده در سرویس بهداشتی

برای حمام و دستشویی باید از یک سرویس کامل لوازم پلاستیکی استفاده کرد. معمولا لوازم پلاستیکی عروس که جهت استفاده در سرویس بهداشتی خریداری می شود شامل اقلام ذیل می باشد.

● ست جای مایع دستشویی

● جای مسواک

● آینه

● سطل زباله

● جارختی

● جا حوله ای

● قفسه حمام برای نگهداری شامپو و صابون و فرچه شستشو

● ظروف مخصوص نگهداری مواد شوینده

● سبد برای قرار دادن رخت‌های تمیز و شسته شده

● سبد برای قرار دادن رخت‌های چرک

لوازم پلاستیکی عروس مخصوص استفاده در آشپزخانه

متنوع ترین لوازم پلاستیک عروس که در زمان خرید جهیزیه به آن توجه ویژه می شود لوازمی است که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از وسایل آشپزخانه اعم از لگن،‌ آبکش،‌ لوازم قنادی، ظروف در دار برای نگهداری مواد غذایی در یخچال و کابینت همگی از جنس پلاستیک هستند. معمولا این لوازم را به صورت یک رنگ، یک شکل و یک طرح برای جهیزیه خریداری می کنند. اگر بخواهیم لیست کاملی از این لوازم را ارائه دهیم باید به موارد ذیل اشاره کنیم.

● قیف در اندازه های مختلف

● ست پیمانه

● سبد نان و سبزی بامبو

● سری ست برنج شوی دسته دار

● جا قاشق و چنگال کریستال

● آبمیوه گیری دستی اکریلیک

● ست آبکش و لگن سایز ۴

● ست آبکش و لگن سایز ۲

● پارچ اکریلیک کوتاه

جارو نپتون تک محور

● جا قاشقی دو طبقه

● جای نان سه پارچه

● جاشیری

● صافی سینک

● تخته گوشت

● سرویس کاسه گرد

لوازم پلاستیکی مخصوص پذیرایی

لوازم پلاستیکی عروس مخصوص استفاده در آشپزخانه

همان طور که می دانید در سرویس های پذیرایی نیز انواع لوازم پلاستیکی دیده می شود. هر چند تعداد این لوازم زیاد نیست اما خرید آنها به همراه لوازم پلاستیکی عروس ضروری است. نوع پلاستیکی که برای تولید این نوع وسایل به کار برده می شود بسیار زیبا و مقاوم تر از پلاستیکی است که برای تولید سایر لوازم پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچ و لیوان، قاشق و چنگال، نمکدان، کاسه، پیش دستی، بشقاب انواع کفگیر و ست پیک نیک از جمله این وسایل هستند.

افراد می توانند رنگ لوازم پلاستیکی عروس را که برای پذیرایی خریداری می کنند هماهنگ با رنگ دیگر وسایل جهیزیه انتخاب نمایند. علاوه بر آن باید توجه کرد که کیفیت و زیبایی این ظروف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. زیرا برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می گیرند.

جمع بندی

نقطه مشترک تمام سرویس ها و لوازم پلاستیکی عروس که لازم است در زمان خرید به آن توجه شود کیفیت بالای این لوازم است. از آنجا که خرید این لوازم با صرف هزینه هنگفتی همراه است، همچنین دارای کاربردهای بسیاری نیز می باشند، لازم است آنها را از بهترین متریال خریداری کرد. به این ترتیب مدت زمان بیشتری عمر کرده و عروس و داماد مجبور به صرف هزینه مجدد برای تهیه آن ها نخواهند بود.

پست قبلی

سرویس آشپزخانه شامل چه چیزهایی میشود؟

پست بعدی

ترفندهایی برای آشپزخانه کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید