ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه

جهت نگهداری و بکارگیری اقسام متنوع حبوبات در حال حاضر مدل های متنوع ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه ساخته و به بازار ارائه شده است. در بین اقسام متنوع این ظروف ، مدل های شیشه ای و پیرکس امروزه بسیار ترند شده است و افزون بر سطح کیفی عالی، شکل جذاب تری هم به آشپزخانه شما می دهند.

با ملاحظه به پر کاربرد بودن آشپزخانه، مرتب و منظم بودن این قسمت از خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چنانچه آشپزخانه نامنظم باشد مسلما احتمال تهیه و صرف غذا آسان نخواهد بود. بدین جهت یکی از راه های نظم دهی به حبوبات و ادویه ها جهت دسترسی آسان بکارگیری بانکه ها و ظروف شیشه ای می باشد.

مدل ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه

ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه شفاف این امکان را به شما می دهد تا محتویات درون این ظروف را به خوبی مشاهده نمایید و بسیار آسان و فوری به دنبال هر چه که باشید آن را بیابید.

ظروف شیشه ای که شکل آن ها مستطیل یا مربع شکل می باشد جای کمتری را در این بخش از منزل اشغال می کند. مخصوصا اگر بخواهید که ظروف شیشه ای حبوبات خود را بر روی کانتر یا کابینت بگذارید.

جریان هوا درون ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه که گرد هستند خیلی بهتر است. بدین علت حبوبات داخل این ظروف ماندگاری و دوام بالاتری دارند. در پایان بهتر است ظروفی را خریداری کنید که دهانه آن ها به حد کافی بزرگ باشد. تا به راحتی بتوانید مواد غذایی را از درون شیشه بیرون بیاورید.

نکات مهم در زمان خرید ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه

در زمان خرید ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه بهتر است به نکات مهمی در این خصوص توجه نمایید:

دقت به درب ظروف شیشه ای حبوبات

جهت حفظ سطح کیفی مواد غذایی نگهداری شده در این ظروف دارا بودن درپوش محکم ضروری است تا هوا و رطوبت به درون آن رسوخ ننماید. این درب های متعددی چون فشار، کشویی، توپی ، قفل و پیچ دارد که تعیین و انتخاب هر کدام به سلیقه شخص بر می گردد.

توجه به رنگ محصول مورد نظر

ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه در رنگ های متنوعی به بازار ارائه می شود. در این صورت لازم است رنگ آن را هماهنگ با دیگر لوازم موجود در آشپزخانه خود جهت خرید تعیین نمایید. تا تناسب بیشتری میان لوازم این بخش از خانه ایجاد شود.

توجه به سایز محصول مورد نظر

خرید ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه

یکی از نکات عمده جهت خرید ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه دقت به سایز آن می باشد. برای مثال چنانچه می خواهید از این ظروف شیشه ای جهت نگهداری لوبیا استفاده نمایید بایستی دستکم ۲کیلو گرم لوبیا در آن جای گیرد. اما اگر قصد دارید از این ظروف جهت نگهداری ماکارونی بهره ببرید بایستی ظروف بلندتری را انتخاب کنید.

عوامل موثر بر قیمت ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه

در حال حاضر ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه با تنوع زیادی در بازار موجود می باشند. هر یک از این ظروف با توجه به نوع، مدل و سایز قیمت متمایزی دارند. ولی می توان بیان کرد مسلما عوامل بسیاری در قیمت ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه مخصوصا مدل های جدید اثر گذار است.

با ملاحظه به اینکه این ظروف با جنس و سطح کیفی متنوعی ساخته می شوند می توان بیان کرد یکی از عمده ترین موارد اثر گذار بر نرخ گذاری این محصول جنس بدن و متریال بکار برده شده در آن می باشد. اقسام ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه با کیفیت از نرخ بیشتری برخوردار می باشند.

قیمت ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه

عامل دیگری که تاثیر بسزایی در قیمت ظروف شیشه ای حبوبات آشپزخانه دارد اندازه و حجم هر یک از مدل های آن می باشد. بدین ترتیب که ظروف حبوبات با اندازه کوچک در قیاس با دیگر مدل های اندازه بزرگ با نرخ به صرفه تری به فروش می روند. ظروف شیشه ای حبوبات موجود در بازار از لحاظ مدل و طراحی گوناگون می باشند و درب آنها متفاوت است بدین علت هر یک از آنها نرخ های متمایزی دارند. همانطور که مدل های جدید این ظروف شیک و با درب ویژه ساخته می شوند نرخ بیشتری دارند.

همانطور که بیان شد قیمت این ظروف مطابق عوامل متنوعی مشخص می شود. با این وجود ولی خیالتان آسوده باشد چرا که تنوع نرخ برای این گونه ظروف شیشه ای در مراکز فروش معتبر خیلی زیاد بوده و مسلما هر کس می تواند با هر مقدار بودجه ای که دارد موفق به تهیه این ظروف زیبا شود.

پست قبلی

حضور میس گلس در نمایشگاه ایران پلاست

پست بعدی

نکات خانه داری و تمیزکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید