ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی ‌های خانوادگی (+3 دستور جدید)

طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی

وقتی صحبت از پذیرایی از مهمان ها می شود، سالاد بهترین گزینه است هم از این نظر که تنوع بالایی دارد هم به راحتی آماده میشود. اگر شما میخواهید برای یک مهمانی غذا آماده کنید یا دوستانتان را به صرف نوشیدنی دعوت کنید، قرار دادن یک ظرف سالاد که سرشار از طعم و مزه است، میتواند خوراکی دلچسبی برای تمامی افراد حاضر در مهمانی باشد. برای گرفتن ایده های بیشتر برای طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی با ما همراه شوید.

در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه چند نوع سالاد های خانوادگی را بررسی کنیم.

چرا دستور پخت سالاد ساده مورد پسند همه است؟

 به راحتی آماده میشود: طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی بسیار ساده است. در کمترین زمان آماده میشود. از همین جهت هم بسیار محبوب است به خصوص وقتی برای یک جمعیت زیاد میخواهید غذا آماده کنید. شما به راحتی می توانید مواد اولیه ای که در اختیار دارید را با هم مخلوط کنید و یک سالاد سریع و خوش طعم درست کنید.

                                                                  

تنوع: تعداد تمام نشدنی از مواد خوراکی وجود دارند که میتوان برای درست کردن سالاد از آنها استفاده کرد. سبزیجات، مغزیجات، میوه ها و سس ها در ترکیب باهم میتوانند یک سالاد بی نظیر را خلق کنند.

مناسب برای جمعیت: معمولا تمامی افراد از خوردن سالاد ها لذت میبرند. شما میتوانید محتویات سالاد را برای افراد مختلف حاضر در جمع نسبت به سلیقه با ذائقه شان تغییر دهید. مثلا بدون شکر برای افراد مبتلا به دیابت یا برای گیاه خوار ها مناسب کنید.

مقرون به صرفه: سالاد ها میتوانند از نظر هزینه بسیار برای مهمانی های پر جمعیت به صرفه باشد. به خصوص اگر بودجه برایتان اهمیت داشته باشد. شما میتوانید از مواد غذایی ارزان قیمت مثل کاهو، کلم، هویج و… یک سالاد راضی کننده درست کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را برای طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی های خانوادگی بررسی کنیم.

نکاتی برای طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی

از مواد غذایی رسیده و تازه استفاده کنید: کیفیت یک سالاد خوب به تازگی محتویات و سبزیجات آن بستگی دارد. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که سبزیجات تازه و رسیده هستند، بهتر است از مغازه ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید.

سبزیجات را یکسان ببرید: برای زیباتر شدن ظرف سرو، سعی کنید سبزیجات را اندازه هم ببرید. به این روش می توانید سالاد جذابی برای مهمانی داشته باشید.

به سالاد استراحت دهید: برای بهترین بافت و تکسچر سالاد، حتما یک ساعت قبل از سرو آن را در یخچال قرار دهید.

سالاد جذاب

                                                                                          

چند مدل سس سالاد محبوب

سس سالاد های رستورانی اگر در خانه درست شوند، بسیار خوش طعم تر از سس های فروشگاهی هستند. همچنین این سس ها با ترکیبات ساده ای از مواد اولیه طبیعی، خوش عطر و طعم، میتواند یک سس خوش طعم و خوش بافت را ایجاد کند. در ادامه به چند مدل از سس سالاد های محبوب رستورانی اشاره میکنیم:

  • سس سرکه کرمی
  • سس یونانی
  • سرکه و بلوبری
  • سس پنیر آبی
  • سس کلاسیک هزار جزیره

چطور میتوان طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی را جذاب تر کرد؟

وقتی شما میخواهید برای یک مهمانی سالاد سرو کنید، باید تا می توانید آن را جذاب تر کنید. در ادامه به 5 روش از طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی اشاره خواهیم کرد.

  • مغز های خود را تفت دهید. بسیاری از افراد ترد بودن مغزجات روی سالاد را دوست دارند. شما میتوانید با تفت دادن آن ها ترد ترشان کنید.
  • مقداری شیرینی به طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی اضافه کنید. میتوانید کمی عسل یا شیره انگور روی سالاد بریزید.
  • سالاد را ریز ریز کنید. چه کسی دوست ندارد که سالادش به خوبی خرد شده باشد و راحت تر بتواند آن را بخورد.
  • دما را برای تهیه سالاد تغییر دهید. همه سالاد ها لزوما باید سرد باشند. میتوانید از یک سس ولرم یا یک پروتئین گرم مثل ( مرغ، ماهی، گوشت ) استفاده کنید.
  • بافت متفاوت را فراموش نکنید. شما میتوانید بافت سالاد را متفاوت کنید از کرمی به ترد و از ترد به کرمی.

در ادامه به 3 دستور جدید طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی اشاره خواهیم کرد.

طرز تهیه سالاد برای مهمانی

                                 

3 دستور سالاد جذاب

سالاد کبابی مکزیکی: طرز تهیه این سالاد همه آن چیزی است که یک سالاد عالی باید باشد. شما میتوانید تمامی سبزیجات را کبابی کنید و با مقداری پروتئین دلخواه با سس باربیکیو سرو کنید.

سالاد ماهی رنگین کمانی: سالاد ماهی رنگین کمانی یک سالاد جذاب برای مهمانی های خانوادگی شما است. این سالاد جذاب به وسیله سبزیجات رنگارنگ و ماهی تهیه میشود. شما میتوانید از ماهی گریل شده، کبابی شده یا سوخاری در این سالاد جذاب استفاده کنید.

سالاد استیک سیاه و آبی: هیچ دستور رستورانی مثل طرز تهیه این سالاد جذاب برای مهمانی نیست. این سالاد از ترکیب کاهو، استیک خوب پخته شده و پنیر آبی تهیه میشود.

این سه دستور جدید می تواند بهترین طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی های شما باشد. 

پست قبلی

انواع آبچکان و جاظرفی آشپزخانه و کاربرد آن‌ها

پست بعدی

ارگانایزر آشپزخانه چیست و چطور به چیدمان بهتر کمک می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید