ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

4 دستور و طرز تهیه دسر یخچالی ساده، سریع و خوشمزه

طرز تهیه دسر یخچالی ساده

دسر ها معمولا خوشمزه ترین قسمت مهمانی ها هستند. اینکه شما بتوانید در مدت کوتاهی برای میهمانان خود یک دسر خوشمزه درست کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.با فرا رسیدن تابستان، بساط کمپینگ و باربیکیو و پیک نیک دائما در میان خانواده ها به راه است. لذت بردن از هوای گرم تابستانی با یک دسر یخچالی در انتها پیک نیک را لذت بخش تر خواهد کرد. هیچ چیز مثل یک خوراکی خنک، گرمای طاقت فرسای تابستان را خنثی نمیکند.وقتی صحبت از دسر های یخچالی میشود، همیشه همه به یاد بستنی ها می افتند، اما تعداد زیادی طرز تهیه دسر یخچالی ساده وجود دارد که یکنواختی بستنی را برای همیشه از بین خواهد برد.

همانطور که میدانید دسر های سرد و یخچالی در فصل تابستان بسیار پر طرفدار تر از دسر های گرم هستند. اگر شما هم دنبال رسپی های ساده و متنوع برای آماده کردن دسر هستید این متن مخصوص شما است. در ادامه با ما همراه باشید تا چند طرز تهیه دسر یخچالی ساده را با هم بررسی کنیم.

                                                              

ساندویچ براونی و بستنی

بیایید کمی به طرز تهیه دسر یخچالی ساده مان رنگ دهیم. یک ساندویچ براونی با بستنی در وسطش معرکه است. بستنی و کیک براونی به تنهایی هرکدام بسیار خوش طعم و پر طرفدار هستند. صد البته در ترکیب با یکدیگر هم بسیار دوست داشتنی خواهند بود.

البته که شما میتوانید کیک بستنی ها و ساندویچ های بستنی را به صورت آماده از فروشگاه ها هم تهیه کنید، اما درست کردن آنها در منزل یک چیز دیگر است. همچنین شما میتوانید در طرز تهیه دسر یخچالی ساده از هر طعم بستنی که دلتان میخواهد استفاده کنید.

در ضمن این دسر میتواند برای ماه ها در فریزر نگهداری شود. پس با خیال راحت مقدار زیادی از آن را تهیه کنید.

مواد لازم:

  • بستنی (با طعم دلخواه)
  • کیک براونی

طرز تهیه:

ابتدا کیک های براونی را که از مغازه تهیه کردید (یا اگر جزو طرفداران کیک خانگی هستید، میتوانید براونی را در منزل درست کنید) به اندازه های یکسان و دلخواه ببرید. سپس مقداری از بستنی با طعم دلخواه را روی براونی بمالید و تکه ی دیگری از کیک را روی آن قرار دهید.

کیک ها را داخل سینی بچینید و برای مدت 2 الی 3 ساعت داخل فریزر بزارید. پس از گذشت مدت زمان و سرد شدن دسر شما آماده است.

 دسر یخچالی
    دسر یخچالی

                                                              

پای بلوبری بدون نیاز به فر

اگر شما هم یکی از طرفداران چیز کیک بلوبری هستید، ولی اهل شیرینی پزی در فر نیستید، این طرز تهیه دسر یخچالی ساده به درد شما میخورد. طرز تهیه این دسر یخچالی شامل فیلینگی از خامه بستنی و بلوبری است که بین یک کراکر کرکره ای قرار گرفته و به وسیله کمپوت یا دانه های بلوبری تزئین شده است.

این پای شیرین، کرمی و میوه ای است. هرآنچه که یک دسر تابستانی باید باشد.

مواد لازم:

  • کمپوت یا میوه بلوبری
  • خامه بستنی
  • کراکر کرکره ای

طرز تهیه دسر ساده یخچالی بلوبری:

ابتدا برای طرز تهیه دسربلوبری باید فیلینگ وسط را درست کنیم. اگر خامه بستنی دارید می توانید آن را با تکه های بلوبری یا کمپوت این میوه مخلوط کنید. اگر خامه بستنی در اختیار ندارید میتوانید بستنی وانیلی را با مقداری خامه به همراه همزن آنقدر بزنید تا حالت کرمی پیدا کند.

سپس کراکر های کرکره ای بیسکوییت پای را داخل ظرف مورد نظر بچینید. یک لایه فیلینگ روی کراکر بزنید و بعد لایه بعدی را روی آن قرار دهید. در نهایت هم میتوانید به وسیله میوه های بلوبری یا کمپوت پای بلوبری را تزئین کنید.

پای کره بادام زمینی یخچالی

این طرز تهیه دسر یخچالی ساده، شیرینی و شوری را همزمان با هم دارد که لبخند را به لب شما می آورد. کره بادام زمینی به تنهایی یکی از خوشمزه ترین ترکیب ها برای دسر است که در این طرز تهیه دسر یخچالی ساده به بهترین شکل خودنمایی میکند.

ترکیب کراکر، کره بادام زمینی، پنیر خامه ای، خامه قنادی و پودر قند این دسر فوق العاده خوشمزه را تشکیل میدهد. طرز تهیه دسر یخچالی ساده بادام زمینی بسیار آسان است. تمامی مواد بالا را با هم مخلوط کرده و فریز کنید. دسر شما آماده است.

دسر یخچالی با بستنی
   دسر یخچالی با بستنی

                                          

توپ های بستنی

و بالاخره دسر مورد علاقه همه، توپ های بستنی. توپ بستنی یک دسر برای مهمانی های تابستانی شماست. اسکوپ های کوچک بستنی مورد علاقه تمامی کودکان و بزرگسالان است. شما میتوانید این طرز تهیه دسر یخچالی ساده را با بستنی طعم دلخواه خودتان تغییر دهید.

در یک ظرف انواع مغزیجات خرد شده، کورن فلکس کوبیده شده، شکر و کره را خوب باهم مخلوط کنید. اسکوپ های بستنی که به اندازه توپ پینگ پنگ در آوردید در این مواد بغلتانید تا کاملا پوشانده شوند. برای مدت 1 ساعت در فریزر بگذارید تا خودش را بگیرد سپس میتوانید با حلقه های موز و توت فرنگی سرو کنید.

پست قبلی

مقایسه کفگیر چوبی و استیل (مزایا و معایب)

پست بعدی

طرز تهیه دسر با بیسکوئیت پتی‌ بور در خانه به 3 روش متفاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید