ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

بهترین مارک سرویس قابلمه چدن

سرویس قابلمه چدن

پیش از معرفی بهترین مارک سرویس قابلمه چدن بهتر است با ویژگی های یک قابلمه چدن با کیفیت آشنا شویم. مهم ترین ویژگی بهترین سرویس قابلمه از نوع چدن داشتن پروانه بهداشت از سازمان غذا و دارو است. داشتن چنین مجوزی نشانه بی ضرر بودن محصول برای سلامتی افراد است. کسب گواهینامه و تایید کیفیت از مراکز تایید صلاحیت، برخورداری از اشکال و سایز های متنوع از دیگر ویژگی های یک سرویس قابلمه چدن می باشند. بنابراین در زمان خرید سرویس قابلمه ساخته شده از متریال چدن باید این نکات کلیدی را مد نظر قرار داد.

قیمت بهترین مارک سرویس قابلمه چدن

معمولا افرادی که به دنبال خرید بهترین قابلمه چدن هستند قیمت محصول برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. این افراد باید بدانند که قابلمه های چدنی به دلیل برخورداری از کیفیت و دوام بالا دارای قیمت بالاتری نیز می باشند. همچنین باید متذکر شد که قیمت سرویس های چدنی بر اساس فاکتورهای مهمی تعیین می شود. در این میان نوع برند تولید کننده مهم ترین فاکتور به حساب می آید. تعداد پارچه و سایز قابلمه و تابه ها نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت سرویس های چدنی می باشند.

بهترین مارک سرویس قابلمه چدن ایرانی

تعداد زیادی برند ایرانی وجود دارند که در زمینه تولید قابلمه چدن فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها جزو بهترین ها بشمار می آیند. بنابراین اگر بخواهیم بهترین مارک سرویس قابلمه چدن را در میان مار ک ها و برندهای معروف ایرانی معرفی نماییم، می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم.

مارک نالینو مدل Dio

 مارک نالینو مدل Dio بهترین سرویس قابلمه چدن ایرانی است که به شکل 9 پارچه به مشتریان ارائه می شود. این سرویس در حدود ۲/۵ کیلوگرم وزن دارد که وزنی ایده آل برای انواع سرویس های قابلمه بشمار می آید. سرویس تالینو از سه قابلمه در سایز های مختلف، تابه ووک و یک تابه یک دست تشکیل شده است. نکته قابل توجه در خصوص این نوع قابلمه جعبه چوبی آن می باشد که برای نگهداری قابلمه ها در نظر گرفته شده است.

مارک کاندید

بهترین مارک قابلمه ی چدن ایرانی

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین مارک سرویس قابلمه چدن ایرانی برند کاندید است. فرایند تولید این سرویس قابلمه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می گیرد. به همین دلیل محصول تولید شده از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر آن برای ساخت این سرویس چدنی انواع مجوزهای بهداشتی صادر شده که همگی نشان دهنده استاندارد بودن این محصول می باشد. پارچه های این سرویس در طرح و سایزهای متنوع تولید نموده اند.

مارک بایو گرانیت طرح اسکار

این برند نیز جزو بهترین قابلمه های چدن ایرانی است که بدنه آن را از جنس چدن با پوشش بایوگرانیت تولید می کنند. این سرویس اغلب به صورت 10 پارچه که شامل 4 عدد قابلمه، یک عدد تابه دو دسته، دستگیره و پیشبند می باشد به بازار عرضه می شود.

بهترین مارک سرویس قابلمه چدن خارجی

بهترین مارک قابلمه ی چدن خارجی

علاوه بر برند های ایرانی چندین سرویس قابلمه از برند های خارجی نیز در بازار وجود دارند که از لحاظ کیفیت منحصر به فرد می باشند. مارک تفال، دلمونتی، کرکماز و هوم کینگ و یونیک از جمله مارک های خارجی هستند که می توان آن ها را خریداری کرد. در ادامه دو نمونه از برند های ذکر شده را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

● سرویس قابلمه هوم کینگ (Homeking):

هوم کینگ یکی از مارک های معتبر و نام آشنای خارجی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد. کیفیت و زیبایی ظاهری قابلمه های این برند مثال زدنی است. تولید این سرویس به کمک برترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می گیرد.

● سرویس قابلمه کرکماز مدل A2300:

یکی دیگر از بهترین مارک قابلمه ی چدن خارجی سرویس قابلمه کرکماز مدل A2300 است. این مدل قابلمه در سرویس ۱۰ پارچه و در سایز های مختلف عرضه می شود. بنابراین افراد می توانند بر اساس نیاز خود سایز سرویس را انتخاب و خریداری نمایند.

جمع بندی

بهترین مارک قابلمه چدن شامل چندین برند ایرانی و خارجی می شوند که هر کدام از آن ها در کیفیت و کارایی بی نظیر هستند. البته باید گفت که بهترین مارک ها از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند که در مقایسه با کیفیت و مرغوبیت قابلمه ها تقریبا ناچیز است.

پست قبلی

خرید جاادویه با جنس و مواد باکیفیت

پست بعدی

استفاده بهینه از فضای کابینت و طبقه‌بندی ادویه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید