ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

رنگ وسایل آشپزخانه عروس

رنگ وسایل آشپزخانه عروس

انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه عروس یکی از مسائل مهمی است که عروس خانم ها در زمان خرید جهیزیه به آن فکر می کنند. همچنین این موضوع برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا رنگ وسایل آشپزخانه بخصوص وسایل برقی تاثیر مستقیمی بر روی حس و حال آشپزخانه و کل فضای منزل دارد. برای انتخاب رنگ وسایل و تجهیزات آشپزخانه گزینه های متعددی وجود دارند که بهتر است گزینه انتخابی با المان های آشپزخانه هماهنگ باشد. در ادامه گزینه های پیش رو، برای انتخاب وسایل این بخش از منزل را مورد بررسی قرار داده و به ذکر نکات مهمی در همین خصوص خواهیم پرداخت.

هارمونی در انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه عروس

ایجاد هارمونی در رنگ وسایل آشپزخانه عروس می تواند تصمیمی هوشمندانه برای ایجاد فضایی دلنشین و چشم نواز باشد. با این انتخاب می توان از چندین رنگ مکمل برای آشپزخانه استفاده کرد که مدت ها زیبایی و شکوه خود را حفظ خواهند کرد.

رنگ های فانتزی برای آشپزخانه

رنگهایی مانند قرمز، سبز، زرد و نارنجی رنگهای فانتزی هستند که برخی از افراد آنها را به عنوان رنگ وسایل آشپزخانه عروس انتخاب می کنند. انتخاب یکی از این رنگ ها برای وسایل آشپزخانه بسیار جذاب است. همچنین زیبایی خاصی به آشپزخانه می بخشد. با این حال باید توجه کرد که این رنگ ها تنها برای مدت زمانی محدود در نظر افراد زیبا خواهند بود. زیرا خیلی زود تکراری می شوند و جذابیت اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین اگر قصد تعویض و فروش زودهنگام وسایل آشپزخانه خود را ندارید، بهتر است از خرید وسایل آشپزخانه با رنگ های فانتزی خودداری کنید.

استفاده از رنگ مشکی مات برای وسایل آشپزخانه عروس

مشکی مات انتخاب ایده الی برای وسایل آشپزخانه است. زیرا این رنگ از قابلیت هماهنگ شدن با بسیاری از رنگ های دیگر برخوردار است. همچنین وسایلی که دارای چنین رنگی هستند ضد لک بوده و نیازی به پاک کردن مداوم ندارند. البته باید به خاطر داشت که استفاده از وسایل با رنگ مشکی مات برای آشپزخانه های تاریک و یا کوچک مناسب نیست. بلکه بهتر است این رنگ را برای وسایل آشپزخانه های بزرگ و روشن و با نورپردازی مناسب استفاده کرد.

رنگ مشکی برای انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه عروس

وسایل لازم جهاز

امروزه رنگ مشکی محبوب ترین رنگ‌ برای انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه عروس بشمار می آید. زیرا لوازم برقی مشکی را می توان در مدل‌ها و سبک‌های مختلف در بازار خریداری کرد. از طرفی رنگ مشکی با اغلب دکوراسیون ها و سبک ها قابل ست می باشد. بهترین رنگ برای هماهنگ شدن با رنگ مشکی، رنگ خاکستری است که می توان رنگ کابینت ها و پارکت آشپزخانه را از همین رنگ انتخاب کرد. گفتنی است که از رنگ مشکی باید در آشپزخانه های بزرگ استفاده کرد. زیرا استفاده از این رنگ در آشپزخانه های کوچک باعث کوچک تر و تنگ تر شدن فضا می شود.

رنگ های کلاسیک برای انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه عروس

ترکیب دو رنگ سیاه و سفید کلاسیک‌ ترین ترکیب رنگی است که می توان از آن استفاده کرد. ترکیب این دو رنگ و بکارگیری آن ها منظره ای منحصر به فرد و شیک در آشپزخانه ایجاد می کند. البته باید توجه نمود که استفاده از این دو رنگ در کنار همدیگر باید بر اساس اصول انجام شود. به این معنی که از قرار دادن تمام وسایل همرنگ در یک ردیف و در کنار هم خودداری کرد. بلکه باید وسایل هم رنگ را با فاصله چیده و در میان ان ها از وسایلی با رنگ مقابل استفاده کرد.

رنگ سفید برای وسایل آشپزخانه عروس

رنگ های پرطرفدار برای وسایل آشپزخانه

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که هرگز دمده نخواهد شد. بنابراین با وجود امکان خرید وسایل با رنگ های متنوع، بازهم افراد زیادی هستند که رنگ سفید را بر سایر رنگ ها ترجیح می دهند. در صورتی که رنگ کابینت ها اندکی روشن باشد، چیدن وسایل سفید رنگ با کانتر مرمری یا کوارتزی، ظاهری بی نظیر به آشپزخانه می بخشد. بخصوص اگر اشپزخانه چندان بزرگ و نورگیر نباشد. در این صورت معجزه رنگ سفید را مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی

انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه عروس امری کاملا سلیقه ای است. با این حال به کار گیری برخی از رنگ ها و یا ترکیب ان ها در آشپزخانه ممکن است زیبایی دکوراسیون این بخش از منزل را زیر سوال ببرد. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ وسایل و تجهیزات آشپزخانه دقت کرده و نکات مهمی که در این مطلب ذکر شدند را مورد توجه قرار داد.

پست قبلی

مدل های زیبا برای ست آشپزخانه عروس

پست بعدی

پاک کردن سوختگی کف قابلمه تفلون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید