ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

راهنمای خرید ست جا ادویه ای مدرن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد فروشگاه لوازم خانگی شوید و با تعداد زیادی از جا ادویه های گوناگون با شکل ها، متریال ها و سایز های متفاوت مواجه شوید. ما در ادامه با راهنمای خرید ست جا ادویه ای مدرن همراه شما هستیم تا این انتخاب را برای شما آسان کنیم.

کاربرد ست جا ادویه ای مدرن در دکوراسیون امروزی

اگر شما هم در یک خانواده ایرانی بزرگ شده باشید، می دانید که استفاده از ادویه در غذا ها امری جدا نشدنی در فرهنگ آشپزی و غذای ما ایرانی هاست. از همین رو در خانه ی هر کدام از ما، کابینتی پر از ادویه های گوناگون وجود دارد که باید به آنها سر و سامان داد.

در زمان های قبل تر مادر یا مادربزرگ های ما ادویه ها را در شیشه های خالی سس یا نوشابه های کوچک نگه می داشتند که علاوه بر شلوغ شدن و زشت شدن محیط آشپزخانه باعث از بین رفتن بو و تازگی این لوازم آشپزی خوش عطر و بو هم میشد.

امروزه اما با وجود ظروف نگهدارنده مدرن در دکوراسیون آشپزخانه خبری از جای سس های قدیمی نیست.

شما به راحتی می توانید با استفاده از این راهنمای خرید ست جا ادویه ای بهترین نوع این کالا را برای دکوراسیون آشپزخانه خودتان تهیه کنید.

در ادامه ی این متنِ راهنمای خرید ست جا ادویه ای شما را با ویژگی های یک جا ادویه ای خوب و همچنین انواع مختلف جا ادویه ای آشنا خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع ست جا ادویه ای

در قدم اول برای انتخاب بهترین جا ادویه ای شما باید با انواع مختلف این کالا آشنا باشید:

ست جا ادویه ای چندتایی: یکی از پرطرفدار ترین ظروف نگهدارنده همین ست های جا ادویه ای هستند. ست های جا ادویه ای معمولا در تعداد 4 تا 6 و 8 تایی عرضه میشوند. اگر برای داخل کابینت باشند نیازی به استند نیست. ولی اگر ست جا ادویه ای را برای کنار گاز یا روی کانتر انتخاب میکنید، بهتر است که همراه با استند باشد.

ست جا ادویه ای به ظرف های کوچک یا متوسط درب داری گفته میشود که اغلب از جنس سرامیک، فلز، یا شیشه هستند.

                                                         ست جا ادویه ای گردان

ست جا ادویه ای گردان: ست های جا ادویه ای گردان به دلیل در دسترس بودن و اشغال فضای کمتر به عنوان یک ست دم دستی محبوب در بازار شناخته میشوند. برا راهنمای خرید ست جا ادویه ای چرخان باید بگوییم که مهمترین ویژگی آن ها، درب های خود ریزشان است که نیاز به پیمانه ندارد. در قسمت درب این جا ادویه ای دم دستی، سه مدل سوراخ ریز، سوراخ متوسط و بزرگ قرار دارد که باچرخش سری درب میتوان بین آنها انتخاب کرد.

ست جا ادویه ای شیشه ای: محبوب ترین مدل جا ادویه ای مدرن، جا ادویه ای شیشه ای است. از این جهت که محتویات داخل آن ها کاملا پیداست و علاوه بر جلوه ی زیبایی که به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد، به راحتی در هنگام آشپزی قابل استفاده است.

البته که جا ادویه ای های سرامیکی و فلزی را هم میتوان به وسیله برچسب متمایز کرد اما ست جا ادویه شیشه ای همیشه یکی از گزینه های خاص و مدرن به حساب می آید.

در ادامه راهنمای خرید ست جا ادویه ای به ویژگی های یک جا ادویه ای خوب اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های جا ادویه ای خوب چیست؟

مهمترین نکته ای که به عنوان راهنمای خرید ست جا ادویه ای باید به آن اشاره کنیم، کاربردی بودن ست جا ادویه ای، علاوه بر زیبایی بصر آن است. هیچکدام از ما نمیخواهیم جا ادویه ای را تهیه کنیم که زیباست ولی فارغ از هرگونه کاربری است. در ادامه به نکاتی که باید قبل از خرید ست جا ادویه ای به آنها دقت کنیم خواهیم پرداخت:

                          ست جا ادویه ای مدرن

جا ادویه ای باید در جای خشک و خنک نگهداری شود: در اولین قدم برای راهنمای خرید ست جا ادویه ای باید به اینکه اشاره کنیم که در هنگام خرید باید به ابعاد ست به صورت دقیق دقت کنید. ست جا ادویه ای باید به گونه ای باشد که بتوان آن را در یک جای خشک و خنک قرار داد. ادویه ها کیفیت خود را در جای خنک و تاریک بهتر حفظ میکنند. پس اگر تصمیم به خرید جا ادویه ای شیشه ای دارید، مدلی را انتخاب کنید که بتوان آن ها داخل کابینت یا دور از نور مستقیم خورشید قرار داد.

ست جا ادویه ای باید از نفوذ رطوبت جلوگیری کند: مهمترین ویژگی ست جا ادویه ای که در راهنمای خرید ست جا ادویه ای باید به آن اشاره کنیم، استحکام و غیر قابل نفوذ بودن درب این کالاست. جا ادویه ای باید دارای درب سفت و محکمی باشد که ورود رطوبت به خصوص در مناطق گرم و شرجی جلوگیری کند.

در کلام آخر به عنوان راهنمای خرید ست جا ادویه ای باید بگوییم که، بهترین گزینه به عنوان ظروف نگهدارنده ادویه، ست جا ادویه ای شیشه ای است. اگرچه که متریال های دیگر هم برای این کار وجود دارند ولی شیشه به دلیل حفظ عطر و بوی ادویه ها، آسان بودن شستشو، جلوگیری از نفوذ رطوبت و البته مدرن بودن ظاهرش یکی از محبوب ترین متریال های این کالاست. 

پست قبلی

راهنمای خرید بانکه و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید!

پست بعدی

5 ایده خلاقانه برای چیدمان جا ادویه‌ای در آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید