ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

از بین بردن جای لیوان روی میز چوبی

جای لیوان روی میز چوبی

جای لیوان روی میز چوبی بدترین لکه ای است که خانم های خانه دار را به شدت مضطرب و نگران می کند. زیرا برخلاف سایر لکه های معمولی دیگر به راحتی پاک نمی شود. بلکه برای رفع آن باید از ترفندهای کاربردی استفاده کرد. خبر خوب در رابطه با لکه ای که بر اثر جای لیوان بر روی لوازم چوبی ایجاد می شود آن است. با مواد دم دستی در منزل می توان آن را پاک کرد. برای این کار کافی است نحوه بکارگیری این مواد را یاد گرفته و آن ها را به درستی مورد استفاده قرار داد.

خمیر دندان برای از بین بردن جای لیوان روی میز چوبی

برای پاک کردن لکه ناشی از جای لیوان روی میز چوبی می توان از خمیر دندان به عنوان یک راهکار موثر استفاده کرد. برای این کار لازم است مقداری خمیر دندان از نوع ساده را بر روی لکه قرار داد. سپس با یک دستمال نرم اقدام به مالیدن آن کرد. بعد از چند دقیقه به وسیله یک دستمال نم دار خمیر دندان را از روی میز پاک کرده. سپس با چند قطره روغن لیمو آن را جلا داد. در پایان خواهید دید که لکه به طور کامل محو شده است. لازم به ذکر است که برای پاک کردن لکه‌های مقاوم تر می توان از مخلوط خمیر دندان و جوش شیرین استفاده کرد.

پاک کردن جای لیوان روی میز چوبی به کمک جوش شیرین

استفاده از جوش شیرین یکی دیگر از راه های رفع جای لیوان روی میز چوبی است. به همین منظور لازم است جوش شیرین را به کمک آب به صورت خمیر آماده کرد. سپس آن را بر روی لکه ایجاد شده بر روی سطح چوبی قرار داد. سپس آن را به آرامی مالش داده تا لکه را به طور کامل محو کند. در پایان نیز باید با یک دستمال خشک جوش شیرین را از روی سطح جمع کرد. سپس با یک دستمال مرطوب آن را کاملا تمیز نمود.

ساده ترین راه برای از بین بردن جای لیوان روی میز

یکی از ساده ترین ترفندها برای از بین بردن جای لیوان روی میز چوبی استفاده از نمک است. برای اجرایی کردن این ترفند ابتدا باید مقداری نمک را با چند قطره آب مخلوط کرد. سپس آن را بر روی لکه مالید و بعد از مالش چند دقیقه ای اقدام به پاک کردن آن از روی لکه نمود. در پایان نیز می توان از روغن جلا برای کسب نتیجه دلخواه بر روی محل مورد نظر استفاده کرد.

رفع لکه ناشی از جای لیوان روی میز چوبی با واکس خودرو

پاک کردن جای لیوان روی میز چوبی به کمک جوش شیرین

یکی از موثرترین موادی که در فروشگاه های لوازم یدکی می توان خریداری کرد. برای پاک کردن جای لیوان روی میز چوبی از آن استفاده کرد واکس خودرو است. در صورتی که تمام ترفندهای معمول را برای از بین بردن لکه مورد نظر بکار بردید اما موفق به رفع آن نشدید. می توانید به سراغ واکس خود رو بروید. به همین منظور باید مقداری از واکس را از درون قوطی برداشته و آن را بر روی لکه مالید و بعد از چند دقیقه آن را پاک کرد.

وازلین برای پاک کردن لکه جای لیوان از روی سطح چوبی

وازلین یک راهکار مناسب برای از بین بردن جای لیوان روی میز چوبی است. البته لازم است در استفاده از این ترفند کاربردی اندکی صبور بود تا نتیجه دلخواه را از آن کسب کرد. بعد از مالیدن وازلین بر روی لکه باید آن را به مدت چندین ساعت به حال خود رها کرد. سپس لکه را پاک کرده و نتیجه را مشاهده نمود.

سرکه و روغن زیتون برای از بین بردن جای لیوان از روی چوب

جای لیوان روی میز

برای حذف لکه ناشی از جای لیوان روی میز چوبی می توان از مخلوط سرکه و روغن زیتون استفاده کرد. به این صورت که مخلوط را با یک دستمال نرم روی میز چوبی و در جهت رگه‌های چوب مالید. سپس از یک دستمال نرم دیگر برای تمیز کردن و براق کردن آن استفاده کرد.

جمع بندی

همان گونه که مشاهده کردید از بین بردن جای لیوان روی میز چوبی کار ساده ای است به شرطی که با ترفندها و راهکارهای مناسب این کار آشنا بوده و ان ها را به شکل مناسب بکار گرفت. در پایان لازم است یادآور شویم که استفاده از زیر لیوانی بهترین و موثر ترین راه برای جلوگیری از ایجاد چنین حالتی بر روی سطوح چوبی می باشد.

پست قبلی

ترفندهایی برای آشپزخانه کوچک

پست بعدی

از بین بردن خش روی استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید