ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

تزیین اتاق عروس ساده و شیک

تزیین اتاق عروس

تزیین اتاق عروس یکی از موارد مهمی است که در زمان چیدن جهیزیه و آماده کردن منزل عروس و داماد به آن توجه ویژه می شود. به همین دلیل افراد وقت و هزینه مضاعفی برای زیبا کردن این اتاق صرف می کنند. برای این کار روش های متعددی پیشنهاد شده اند که ما در این مقاله تعدادی از شیک ترین ایده ها را ذکر خواهیم کرد.

نکات کلیدی برای تزیین اتاق عروس

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای تزئین اتاق عروس مد نظر قرار داد، ایجاد هماهنگی میان عناصر مختلف اتاق است. به این ترتیب می توان فضایی صمیمی و آرام بخش را به وجود آورد.

نکته مهم بعدی نورپردازی اتاق عروس می باشد که برای این منظور می توان از لامپ های رنگی، انواع آباژور و یا ریسه های ظریف استفاده کرد. نور اتاق باید ملایم باشد و با تابیده شدن به وسایل اتاق جلوه زیبایی از آنان را به نمایش بگذارد.  مورد کلیدی بعدی برای تزیین اتاق عروس استفاده از تابلوهای رمانتیک است. با این کار می توان فضایی عاشقانه و رمانتیک در اتاق ایجاد کرد. همچنین لازم است اتاق عروس دور از دسترس ترین اتاق منزل باشد. زیرا علاوه بر زیبایی ان چه که بیشتر از هر چیزی حائز اهمیت می باشد امنیت و راحتی اتاق است.

تلفیق شمع، گل های ریز و رایحه های خوشبو

برای تزیین اتاق عروس به شیوه ای ساده و شیک می توان از عناصر بسیار ساده که به راحتی قابل دسترس می باشند استفاده کرد. از جمله این عناصر می توان به قرار دادن گلبرگ یا گل های ریز رنگی در جای جای اتاق به ویژه بر روی تخت استفاده کرد. همچنین می توان از شمع های تزئین شده و کوچک بهره گرفت و آنها را در قسمت های مختلف اتاق مانند روی میز توالت و یا پاتختی قرار داد. لازم به ذکر است که روشن کردن چند عود با رایحه های دلنشین نیز ایده ای جذاب برای تزیین اتاق باشد.

استفاده از فرش نرم و پرز بلند برای تزیین اتاق عروس

اتاق عروس

برای تزیین اتاق عروس نیازی به صرف هزینه بالا و بکار بردن ایده های مشکل و غیر قابل اجرا نیست. بلکه با چند ترفند ساده مانند پهن کردن یک فرش کوچک اما نرم با پرزهای بلند، می توان این اتاق را به شکل ساده و شیک تزئین کرد. نکته حائز اهمیت در خصوص فرش اتاق عروس لطافت و نرمی و همچنین رنگ آن می باشد. بنابراین بهتر است رنگ فرش هماهنگ با سایر وسایل اتاق باشد. علاوه بر آن تا حد ممکن نرم و لطیف باشد.

تزیین اتاق عروس با گل های طبیعی

استفاده از گل های طبیعی معطر یکی از بهترین ایده ها برای تزیین اتاق عروس است. برای این کار می توان از گل هایی که از ماندگاری بالایی برخوردار هستند استفاده کرد. همچنین بهتر است از گل های مورد علاقه عروس داماد برای اجرای این ایده بهره گرفت. قرار دادن یک دسته گل بر روی میز توالت و یا تزئین گوشه ها و حاشیه تخت با این گل ها ترفندی جالب خواهد بود.

تزیین اتاق عروس با کار کردن بر روی حوله ها

یکی دیگر از ترفندهای شیک و جالب برای تزیین اتاق عروس، کار کردن بر روی حوله های عروس داماد و تزیین آن ها است. برای این کار می توان حوله ها را به شکل گل رز درآورد و ان ها را به صورت دسته گلی بزرگ در گوشه ای از تخت قرار داد. همچنین می توان حوله ها را به شکل قو در آورده و در پایین یا روی تخت خواب قرار داد. برای دادن جلوه بیشتر به این ایده می توان از ریسه لامپ های بسیار ریز به دور حوله ها و یا لابه لای آن ها استفاده کرد.

استفاده از بادکنک برای تزئین کردن اتاق خواب عروس و داماد

ایده های جالب برای تزیین اتاق عروس

استفاده از بادکنک یکی از ایده های بسیار عالی برای تزیین اتاق عروس است. البته باید توجه کرد که استفاده از این ایده نباید باعث ایجاد شلوغی و آشفتگی در اتاق شود. بلکه بهتر است ان ها را به صورت منسجم در بخشی از اتاق قرار داد.+

جمع بندی

همان گونه که مشاهده کردید به روش های متنوع می توان تزیین اتاق عروس را انجام داد. بکارگیری هر کدام از این روش ها می تواند در نوع خود منحصر به فرد و شیک باشد، به شرطی که اصول کلی را در زمان اجرای آن در نظر گرفت.

پست قبلی

تمیز کردن قابلمه استیل سیاه شده

پست بعدی

ترفندهای از بین بردن لکه ظروف سرامیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید