ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه

بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه

بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه باید دارای ویژگی های خاصی باشد. مهم ترین ویژگی کیفیت قابلمه است که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد. زیرا هر چه کیفیت قابلمه ها بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری قابل استفاده بوده و عروس و داماد مجبور به صرف هزینه برای خرید مجدد قابلمه نخواهند بود. در این میان قیمت سرویس قابلمه نیز جزو فاکتورهای بسیار مهم می باشد. به همین دلیل لازم است هزینه خرید آن با وضعیت مالی خانواده و میزان بودجه ای که برای خرید جهیزیه تعیین شده مطابقت داشته باشد. در ادامه مناسب ترین و بهترین نوع قابلمه را از جهات مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه از لحاظ سایز

شاید سخت بتوان یک نوع قابلمه را از لحاظ سایز به عنوان بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه معرفی کرد. زیرا سرویس قابلمه ای که برای جهیزیه عروس خریداری می شود تنها شامل یک سرویس نخواهد بود. بلکه اغلب سرویس های متعددی مناسب شرایط و موقعیت های مختلف برای نوعروس خریداری می کنند. به عنوان مثال یک سرویس کوچک چند پارچه برای استفاده روزانه و پخت و پز دونفره عروس و داماد خریداری می شود که معمولا می توان غذای تا شش نفر را در آن آماده کرد. علاوه بر آن سرویس های ۶ نفره، ۸ نفره، ۱۲ نفره و حتی سرویس هایی با گنجایش بیشتر را برای جهیزیه خریداری می کنند.

با این حال می توان این نکته مهم را متذکر شد که بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه از لحاظ سایز همان سرویس دم دستی است که برای استفاده روزانه خریداری می شود. زیرا به نظر می رسد افراد در اوایل زندگی مشترک، بیشتر از آنکه مهمان دعوت کنند، به مهمانی دعوت می شوند. بنابراین تا مدت ها نیازی به قابلمه های سایز بزرگ ندارند.

بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه از نظر نوع درب

درب سرویس قابلمه یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب و خرید سرویس قابلمه است. بنابراین به جرات می توان گفت که بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه،‌ سرویسی است که درب بخش های متنوع ان از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشند. زیرا هر چه قابلمه ها دارای درب‌های با کیفیت تری باشند، قابلمه کاربردی تر و ایمن‌تر خواهد بود. به طور کلی سرویس هایی که دارای درب‌های پیرکس با حاشیه فلزی هستند، بهترین انتخاب خواهند بود.

خرید بهترین سرویس قابلمه از لحاظ عملکرد

هر قابلمه برای یک عملکرد مشخص ساخته شده است. بنابراین بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه از لحاظ عملکرد تنها شامل یک سرویس مشخص نمی باشد. بلکه سرویس های متعددی را در بر می گیرد. مثلا برخی از قابلمه ها مناسب استفاده در فر ساخته شده اند و از آن ها نمی توان بر روی اجاق استفاده کرد. همچنین برخی دیگر از قابلمه ها وجود دارند که به هیچ عنوان نمی توان از آن ها برای داخل فر بهره گرفت. زیرا مختص پخت و پز بر روی اجاق ساخته شده اند.

مدل ها و سرویس های متعدد قابلمه

خرید بهترین سرویس قابلمه

سرویس‌های قابلمه متنوعی در بازار وجود دارند که در میان آنها می توان بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه را انتخاب و خریداری کرد. برخی از این سرویس ها شامل موارد ذیل می باشند.

● سرویس گرانیتی

● سرویس چدن

● سرویس مسی

● سرویس استیل

● سرویس سرامیکی

● سرویس پیرکس

لازم به ذکر است که تمامی این نوع قابلمه ها از ویژگی‌های خاص و مختص به خود برخوردار هستند. البته باید دانست که اگر همه این سرویس ها را برای جهیزیه خریداری کنید، حتما مجبور به پرداخت هزینه بسیار بالایی خواهید شد. از این رو بهتر است از میان همه آن ها، سرویسی را که بیشتر مناسب پخت و پز و استفاده روزانه هستند خریداری نمایید. همچنین می توان از هر نوع، تنها قابلمه و یا ماهی تابه هایی را که بیشتر مورد نیازتان هستند خریداری کنید. به این ترتیب از هر نوع سرویس، چند بخش از آن را در آشپزخانه خود خواهید داشت.

جمع بندی

علاوه بر موارد ذکر شده در متن فوق بهتر است برای انتخاب بهترین سرویس قابلمه برای جهیزیه به برند سازنده آن توجه کرد. از آنجا که برندهای متعددی در بازار وجود دارند باید سرویس قابلمه را از برندی معتبر انتخاب کرد. زیرا برندهای معتبر و نام آشنا امتحان خود را در کیفیت و کارایی پس داده اند. از این رو خرید آن ها، خریدی به صرفه و مناسب می باشد که رضایت خریدار را به دنبال خواهد داشت.

پست قبلی

از بین بردن خش روی استیل

پست بعدی

چگونه ظروف شیشه ای و کریستال کدر شده را برق بیندازیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید