ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

ایده چیدمان وسایل آشپزخانه عروس

ایده چیدمان وسایل آشپزخانه عروس

چیدمان وسایل آشپزخانه عروس ایده های متفاوت و جذابی را می طلبد. بنابراین نمی توان از روش های رایج و ساده برای چیدن وسایل عروس آنهم وسایل آشپزخانه استفاده کرد. از طرفی چیدن وسایل این بخش از خانه عروس نسبت به تزئین و چیدن وسایل در بخش های دیگر سخت بوده و مستلزم رعایت نکات مهمی می باشد. بنابراین در این مطلب به معرفی جدید ترین مدل های چیدن وسایل در آشپزخانه عروس جهت گرفتن ایده خواهیم پرداخت.

نکات مهم در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس

وسایل آشپزخانه عروس

اولین نکته‌ قابل توجه در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس ترکیب رنگ مناسب وسایل است. به این معنی که باید هماهنگی و ایجاد هارمونی رنگ‌ها در چیدمان آشپزخانه توجه کرد. ایجاد تناسب میان وسایل در زمان قرار دادن ان ها در کنار همدیگر هنر است. بنابراین اگر این نکته رعایت شود، می توان تزیین آشپزخانه عروس را به زیباترین شکل ممکن انجام داد. نکته مهم بعدی چیدن وسایل درون کابینت ها و قفسه ها است. کابینت ها هر چقدر هم که کوچک باشند، نباید وسایل درون آن ها را بر روی همدیگر قرار داد. زیرا این کار نه تنها از زیبایی وسایل خواهد کاست، بلکه باعث ایجاد شلوغی در کابینت ها نیز می شود.

نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص چیدمان وسایل آشپزخانه عروس قرار دادن وسایل مشابه از لحاظ کارکرد و ظاهر در کنار همدیگر است. مثلا بهتر است وسایل برقی را در یک کابینت و در جوار همدیگر قرار داد. همچنین سرویس های پذیرایی را در یک کابینت و کارد چنگال ها را در قسمتی دیگر و در کابینتی دیگر در کنار هم چید. از دیگر مواردی که باید در زمان چیدن وسایل در آشپزخانه عروس خانم ها مورد توجه قرار بگیرد، پرهیز از چیدن وسایل بر روی کابینت ها، اپن و پیشخوان است. زیرا این شیوه چیدن وسایل، حس شلختگی و نامرتبی را به افراد انتقال می دهد.

چیدمان وسایل آشپزخانه عروس و نظم دهی به جای ادویه ها و مواد غذایی

بدون شک یکی از بخش های مهم در جهیزیه و چیدمان وسایل آشپزخانه عروس سرویس های مخصوص نگهداری مواد غذایی و حبوبات و ادویه ها می باشند. اغلب اوقات هزینه های نسبتا بالایی برای خریداری این وسایل صرف می شود. از این رو لازم است در چیدن آنها نهایت دقت و توجه خود را بکار بست تا زیبایی آنها بیش از پیش نمایان شود. به همین منظور لازم است کابینت یا قفسه ای را به قرار دادن این وسایل اختصاص داد. سپس ان ها را به ترتیب و بر اساس میزان استفاده در کابینت قرار داد. برای زیباتر شدن شیشه ها و جعبه های جای حبوبات و ادویه می توان از پارچه های چهارخانه و رنگی برای روی درب آن ها که با یک روبان ظریف تزئین شده اند استفاده کرد.

اهمیت تزیین یخچال در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس

دیزاین یخچال از جمله مواردی است که در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس بیشتر از هر بخش دیگری به چشم می آید. از طرفی تزیین یخچال می تواند زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه ببخشد. برای تزیین یخچال عروس ایده های متعددی وجود دارند که می توان از آن ها استفاده کرد. به عنوان مثال می توان به تزیین تخم مرغ، تزیین مواد گوشتی به صورت جداگانه و با استفاده از روبان های رنگی و انواع سبزیجات رنگارنگ اشاره کرد. همچنین می توان از فلفل دلمه ای های رنگی به عنوان سبد های کوچک استفاده کرد و در ان ها میوه های ریز شده و آماده خوردن قرار داد.

ایده تزیین میز ناهارخوری در چیدمان لوازم آشپزخانه عروس

چیدمان لوازم آشپزخانه عروس

دیزاین میز ناهارخوری از دیگر مواردی است که در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس بسیار مهم است. زیرا در زیبا جلوه دادن آشپزخانه نقش موثری دارد. برای تزیین میز نهار خوری می توان از یک رومیزی شیک و یک دسته گل طبیعی استفاده کرد. همچنین می توان یک سرویس فانتزی صبحانه خوری را بر روی میز قرار داد.

جمع بندی

در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس باید به تمامی اجزا و وسایل موجود در آشپزخانه دقت کرد. به این معنی که باید هر یک از وسایل را به بهترین شیوه ممکن و در محل مناسب قرار داد. به این ترتیب آشپزخانه عروس از فضایی دلنشین و مناسبی برخوردار خواهد شد. همچنین بهتر است برای چیدن وسایل این بخش از منزل به هماهنگی رنگ ها و ایجاد هارمونی میان آنها دقت کرد.

پست قبلی

طرز تهیه کوکی ساده و سریع در خانه

پست بعدی

خرید ظروف آشپزخانه با قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید