ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

از بین بردن خش روی یخچال استیل

از بین بردن خش روی یخچال استیل

برای از بین بردن خش روی یخچال استیل روش های متعددی وجود دارند. هرچند ممکن است خش ایجاد شده با روش های معمول کاملا از بین نرود اما استفاده از این روش ها می تواند تا حد زیادی باعث کم تر دیده شدن و تخفیف میزان خش شود. در ادامه این مطلب به ذکر برخی از روش های رفع خش از روی بدنه یخچال های استیل خواهیم پرداخت.

اولین اقدام برای از بین بردن خش روی یخچال استیل

برای از بین بردن خش روی یخچال استیل لازم است به عنوان اولین اقدام بدنه یخچال را با یک محلول پاک کننده مناسب کاملا تمیز کرد. زیرا برای برطرف کردن خش از روی فولاد ضد زنگ یا همان استیل باید سطح مورد نظر تمیز و عاری از آلودگی باشد. در صورتی که سطح بدنه یخچال آلوده و یا خاک آلود باشد عملیات رفع خراش نه تنها بی فایده خواهد بود، بلکه باعث آسیب دیدگی بیشتر آن نیز می شود.

استفاده از گریس و محصولات موجود در بازار

بدون شک محصولات متعددی در بازار وجود دارند که برای از بین بردن خش روی یخچال استیل به کار برده می شوند. از جمله این محصولات گریس است که بیشتر برای رفع خراش های جزئی کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این محصولات را اغلب به صورت کرم یا پودر تولید می کنند. در صورتی که قصد استفاده از محصولات پودری را دارید باید آن را با آب مخلوط نمایید تا به شکل خمیر در بیاید. سپس خمیر آماده شده را به کمک تکه ای پارچه یا اسفنج بر روی سطح مورد نظر قرار دهید و در جهت دانه های بدنه یخچال آن را بسابید. این اقدام باعث از بین رفتن خراش از روی یخچال استیل خواهد شد.

از بین بردن خش روی یخچال استیل با استفاده از مسواک و خمیر دندان

از بین بردن خش روی یخچال

برای از بین بردن خش روی یخچال استیل که با روش های ذکر شده قابل رفع نمی باشد می توان از خمیر دندان و مسواک استفاده کرد.

برخلاف بسیاری از محصولات پاک کننده خمیر دندان از قدرت سایندگی بالایی برخوردار است. بنابراین می توان از آن برای رفع خراش روی بدنه یخچال استیل استفاده کرد. برای انجام این کار باید مسواک را به خمیر دندان آغشته کرد. سپس به آرامی و در جهت دانه های یخچال خمیر دندان را در مسیر خراش ها بر روی محل مورد نظر سایید. بعد از چند دقیقه می توان سطح را به کمک دستمالی مرطوب تمیز کرد. سپس خراش را مورد بررسی قرار داد. در صورتی که خراش به طور کامل از بین نرفته باشد می توان مجددا عملیات ذکر شده را انجام داد.

برطرف کردن خراش های روی یخچال استیل با سمباده

برای از بین بردن خش روی یخچال استیل می توان از سمباده استفاده کرد. البته به شرطی که خراش ایجاد شده عمیق بوده و از سنباده نرم برای این کار استفاده کرد. زیرا خراش های عمیق را تنها به کمک سمباده های نرم می توان از بین برد. باید توجه کرد که برای کسب نتیجه مطلوب لازم است سطح یخچال و محل خراش را مرطوب کرد. بعد از برطرف شدن کامل خراش می توان سطح آن را با استفاده از یک دستمال خشک تمیز نمود. سپس محل را با روغن زیتون یا روغن پولیش اندکی چرب کرد. به این ترتیب خراش ایجاد شده به خوبی از بین می رود.

از بین بردن خش روی یخچال استیل با کیت مخصوص

از بین بردن خش روی یخچال استیل با کیت مخصوص

برای از بین بردن خش روی یخچال استیل می توان از کیت و پولیش های مخصوص استفاده کرد. این کیت ها را می توان از فروشگاه های ابزار فروشی تهیه کرد. البته باید توجه کرد که کار با این کیت ها به تخصص و دانش کافی نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است رفع خراش به وسیله کیت ها را به افراد متخصص سپرد. لازم به ذکر است که خراش های عمیق و گسترده را می توان به کمک کیت ها کاملا از بین برد.

جمع بندی

در اغلب مواقع برای از بین بردن خش روی یخچال استیل نیازی به صرف وقت و عملیات پیچیده ندارد‌. با این حال ممکن است خراش ها به نحوی باشند که با استفاده از روش های ذکر شده قابل رفع نباشند. از این رو بهتر است با افرادی که در این زمینه دارای تخصص کافی هستند تماس بگیرید.

پست قبلی

جاادویه با قابلیت تنظیم سایز و محفظه‌بندی

پست بعدی

جا ادویه: دسترسی آسان و سرعت در پیدا کردن ادویه های مورد نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید