ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

ارگانایزر آشپزخانه چیست و چطور به چیدمان بهتر کمک می‌کند؟

ارگانایزر آشپزخانه چیست؟

اگر شما هم مثل خیلی از افراد از دیدن ویدیو های آشپزخانه های نظم داده شده لذت ببرید، قطعا به این فکر می افتید که ارگانایزر آشپزخانه چیست؟ همچنین ممکن است برای نظم و سازماندهی دادن به آشپزخانه تان به دنبال یک ارگانایزر مناسب برای خرید بگردید.

ارگانایز کردن آشپزخانه یک موضوع مهم است. چرا که محصولات بسیار زیادی برای نظم دادن فضای آشپزخانه وجود دارد. شاید سخت باشد که بدانید از کجا باید شروع کنید و کدام ارگانایزر بیشتر برای شما مناسب است.

خوشبختانه، سازمان‌دهندگان حرفه‌ای خانه سال‌ها قبل از مد روز، آشپزخانه‌ها را عملاً عالی می‌سازند و می‌دانند چه چیزی کار می‌کند و از چه چیزهایی باید اجتناب کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم ارگانایزر آشپزخانه چیست. همچنین چند مورد از بهترین ارگانایزر های آشپزخانه که ارزش خرید دارند معرفی خواهیم کرد.

                                                               

ارگانایزر آشپزخانه برای حرفه ای ها

برای خرید ارگانایزر آشپزخانه متخصصین توصیه میکنند که ابتدا دکوراسیون آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. اینکه چه وسایلی را قرار است با ارگانایزر مرتب کنید و در چه فضایی قرار است ارگانایزر آشپزخانه را قرار دهید از اهمیت بالایی برخوردار است.

در جواب این سوال که ارگانایزر آشپزخانه چیست؟ باید بگوییم که شاید یکی از مهم ترین وسایل برای نظم دادن به فضای آشپزخانه شماست. از آنجایی که آشپزخانه ها محل اصلی کار در خانه هستند و معمولا فضای شلوغی دارند، اینکه شما بدانید ارگانایزر آشپزخانه چیست و چطور به دردتان می خورد از اهمیت بالایی برخوردار است.

البته که آشپزخانه های منظم و افرادی که در پخت و پز حرفه ای هستند معمولا از ارگانایزر در آشپزخانه شان استفاده میکنند.  

 بانکه های نظم دهنده
   بانکه های نظم دهنده

                                                                         

قفسه های ارگانایزر برای کابینت ها

در واقع، نظم دادن به کابینت ها سخت ترین بخش ارگانایز کردن آشپزخانه است. به خصوص اگر کابینت های عمیقی داشته باشید. قفسه های ارگانایزر عمیق برای داخل کابینت ها به شما این امکان را میدهند که به راحتی فضای داخلی کابینت را نظم دهید.

به علاوه شما میتوانید از ارگانایزر های طبقه ای هم در کابینت ها استفاده کنید. از همین جهت کابینت های شما همیشه مرتب و منظم است و مطمئن هستید که مواد غذایی را گم نمیکنید.

بانکه برای ارگانایزر آشپزخانه چیست؟

ارگانایز کردن آشپزخانه فقط به استفاده از قفسه ها یا شلف ها نیست. گاهی با استفاده از بانکه های شیشه ای درب دار میتوانید فضای داخل کابینت ها و روی کانتر را نظم دهید.

شاید شما هم کانتر هایی را دیده باشید که پر از کیسه های خوراکی و انواع وسایل گوناگون بدون جای مشخص هستند. از همین رو بانکه ها برای نظم دادن به مواد خوراکی موجود در خانه استفاده میشوند.

بانکه ها در انواع مختلف شیشه ای، چوبی و سرامیکی وجود دارند که میتوانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه آن را انتخاب کنید.

مزیت های استفاده از بانکه های شیشه برای ارگانایزر آشپزخانه چیست؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های استفاده از بانکه شیشه ای پیدا بودن محتویات داخل آن هاست. شما میتوانید به راحتی در هنگام آشپزی مواد اولیه مورد نیازتان را از داخل کابینت پیدا کنید. همچنین می توانید روی این بانکه ها لیبل های متفاوتی از اسم، تاریخ خرید و بهترین زمان مصرف بچسبانید.

 قفسه های ارگانایزر کابینت
قفسه های ارگانایزر کابینت

                                                                      

ارگانایزر های پشت دری

اگر برای شما هم سوال شده که ارگانایزر آشپزخانه چیست، باید بدانید که انواع مختلفی از ارگانایزر برای آشپزخانه وجود دارد که یکی از آنها نظم دهنده های پشت دری هستند.

این نظم دهنده ها به صورت قفسه های طبقاتی به پشت درب آشپزخانه یا درب کابینت ها آویزان می شوند. شما میتوانید با قرار دادن بانکه ها و وسایل اضافی درون این نظم دهنده ها، فضای روی کانتر را خالی و مرتب نگه دارید. همچنین از فضای خالی درها بهترین استفاده را ببرید.

نظم دهنده های آویزی بهترین گزینه برای نگهداری ادویه های دم دستی، تنقلات و یادداشت های روزانه شما هستند.

ارگانایزر های چرخان

یکی دیگر از ارگانایزر های پر مصرف در آشپزخانه، نظم دهنده های چرخان هستند. این نظم دهنده ها به صورت گرد یا مربع و دارای چند جا برای قرار دادن وسایل هستند که به وسیله غلطک زیری می چرخد.

از این نظم دهنده ها میتوان روی فضای کانتر، داخل کابینت ها و حتی درون یخچال نیز استفاده کرد.

سبد های نظم دهنده به عنوان ارگانایزر آشپزخانه چیست؟

سبد های نظم دهنده، به سبد های حصیری یا پلاستیکی گفته میشود که برای نظم دادن به فضای روی کانتر یا داخل یخچال استفاده میشوند. شما میتوانید تمامی خرده ریز هایی که روی فضای کار شما را شلوغ میکند، داخل این سبد ها قرار دهید.

در واقع میتوان گفت سبد ها یکی از پرطرفدار ترین ارگانایزر های آشپزخانه هستند.

به دلیل تنوع بالای جنس و طرح این سبد ها میتوانید مدل های مختلف را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه تان ست کنید. همچنین از انواع پلاستیکی سبد های ارگانایزر میتوانید برای نظم دادن سبزیجات و محتویات یخچال استفاده کنید.

پست قبلی

طرز تهیه سالاد جذاب برای مهمانی ‌های خانوادگی (+3 دستور جدید)

پست بعدی

نکات مهم برای تمیز کردن سینک ظرفشویی و آبچکان آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید